неделя, 7 юли 2013 г.

Как да привлечем парите към себеси

     

кликнете тук за НАЧАЛО


     Аз привличам парите към себеси, като си представям че съм магнит и паричния поток се залепва за мен. Просто визуализирам, така че да се чувствам добре.
     Когато искам нещо, което мога да си позволя според моя джоб, но в момента имам пари точно за да си го купя винаги си го купувам независимо че са ми последните пари. Случва се така, че след няколко часа, най-много ден от някъде да ми дойде похарчената сума и пак си имам пари, но не съм се лишила от желаната покупка. 
     Когато искам нещо, което не е по джоба ми и немога да си го позволя, си представям,че вече съм го получела и така се случва, че винаги по някакъв неизвестен за мен начин получавам желаното. Така съм се сдобила с повечето вещи, които имам в момента.
     В действие винаги прилагам закона за привличането, които действа така:
     Когато непрекъснато мислим, че нямяме пари и неможем да си позволим определени неща, вселената приема това за наше желание и съответно го изпълнява. Когато мислим за недоимък получаваме същото.
     Първа стъпка - Помислете каква сума пари ви трябва и за какво. Обикновено човек има определен капацитет каква сума пари може да управлява на подсъзнателно ниво. Колкото и да иска по-голяма сума няма да му дойде.  Направете си план за какво ще изхарчите парите и си представете, че вече сте получили сумата и сте си изпълнили плана. Почувствайте задоволството от това, защото по този начин се зареждате с положителна енергия, а тя привлича всичко хубаво.
     Втора стъпка - Поискайте парите и живейте сякаш вече сте ги получили. Усетете задоволството от това.
     Трета стъпка - Вярвайте, че нещата наистина ще се случат. Не се отчайвайте защото така прекъсвате процеса на създаване с вкараната негативна енергия, която ще почуствате, а тя е признак на провал. Ако можете да повлияете по-някакъв начин допълнително парите да дойдат при вас - действайте. Направете всичко каквото трябва за да ги получите. Реализирайте идейте си колкото и глупаво да звучат и да не вярвате в тях напълно, защото ако невявате изобщо няма смисъл да започвате - вече сте се провалили. С други думи казано: Направете каквото трябва, пък да става каквото ще! Така поне няма да ви е яд, че не сте опитали. За съжаление няма определено време кога парите ще дойдат при вас, но трябва да проявите нужното търпение. Понякога се случва веднага, след ден месец, година... 
     Четвърта стъпка - Получете си парите! Звучи просто, но ако сте изпълнили горните съвети нещата се случват.
    Парите са за да се харчат и живеем по-добре! Никога не забравяйте това! Никога не казвайте, че не можете да си позволите нещо, защото така никога няма да си го позволите. 
     Аз живея по този начин на мислене и винаги ми се намират пари в джоба, дори и за неща които никога не съм мислила, че ще мога да си позволя. Винаги благодаря за това на вселената, която пренарежда съдбата точно за мен. Пожелавам ви моя успех! Ако и вие сте открили някаква философия за това как да имаме винаги пари споделете я. Нека заедно да станем по-богати и живеем по-добре!
     Ето и един от многото хора успели по този начин:

Nizo: Ще обясня един процес за привличане на пари, а и като цяло някои идеи около парите. Проблема с парите, както с всичко останало е в това, че човека които иска парите не излъчва вибрацията (чувството) на пари. За да го кажа по-правилно, човека излъчва чувство на липса на пари и си получава липсата на пари. Тук искам да се разгранича от идеята, че можем да привличаме нещата и без пари. Искам да говорим за привличането на самите пари, като хартийки, монети и числа в банкови сметки. Целта на процеса е плавно да интегрира чувството за повече пари, защото парите имат доста емоционален заряд около тях и е добре да се подходи по-плавно. Процеса е в това, че взимате един лист хартия (може и в Ексел) и го разграфявате по хоризонтала и вертикала. По хоризонтала слагате примерно 30 дена или колкото си решите. По вертикала започвате да изброявате малки ненатрапчиви етапи, към подобрено финансово състояние. Първите трябва да са много лесни и желателно да може да ги направите СЕГА. Т.е. като добър първи ред може да напишете: "Аз имам желанието да съм богат." Това естествено е само мисъл, но хубавото в това е че тя вибрационно пасва на едно подобрено финансово състояние. Още повече, че тази мисъл ще е винаги вярна и то СЕГА. ОК. Продължавате към втори ред ... там примерно пишете: "Аз имам портфейл, който може да събере доста пари." ... тук пак подобно на първия ред, изказваме едно общо твърдение, което всъщност е вярно (може би не, ако нямате портфейл). На трети ред може да напишем: "Аз отделям по 10 минути на ден за да се почувствам богат." ... и примерно вече на 4 ред пишете: "Днес изхарчих 1лев с радост и чувство, че съм много богат." и примерно на 5-ти ред: "Този месец мога да харча по 1 лев на ден без това да ме натоварва финансово." След като сте изградили такъв списък с малки незатормозяващи стъпки към финансовите успехи, то просто започвате и ден след ден отбелязвате на списъка, това което сте направили днес. Примерно, отбелязвате, че искате да сте богат и че сте мислили 10 минути и че сте харчили пари и че сте харчили примерно 1лв, 2лв, 3лв, 4лв, 5лв и примерно сте до там ... всеки ден харчите по 5лева без да ви пука. За да напредвате плавно, трябва винаги да мислите само за следващото стъпало. Примерно ако все още нямате никакви пари, то примерно сте на стъпалото с 10 минути мислене, то мислите ви не трябва да отиват по надалеч от следващото стъпало, което е примерно, че харчите по 1лв. на ден. Т.е. когато се сетите за списъка, мисловната ви цел е да постигнете 1лв на ден. Ако сте на 5лв, ще се стремите да може да харчите по 6лв. Ако сте на 150лв, ще се стремите примерно към 160лв на ден. Ако сте на 1000, ще се стремите към 1100лв. И когато пише, че ги харчите, това означава, че отивате и най-съзнателно изхарчвате тия пари. Ако неможете, си стоите там където сте и мислите за следващата стъпка докато не успеете. Процеса изглежда елементарен, но всъщност този лист ви дава една постоянна заетост с мисълта, че имате пари и трябва да ги харчите. Това се превръща в постоянна вибрация. Стъпките са малки и лесни. Нещата се развиват бързо и примерно ще видите, че стъпалцата започват да нарастват стремглаво към големите ви цели (първи ред отдолу, за да може прогреса да върви нагоре). Готиното е в това, че когато примерно стигнете някаква стойност от примерно 500лв на ден, то вие вече сте доста свикнали с това състояние защото до преди 1 седмица примерно сте харчели по 490лв на ден. Още по хубавото е в това, че тази вибрация ще ви стане оттренирана и постоянна, което означава, че дори и да сгафите някъде, то пари ще идват отново и отново. Та, това е процеса. Иначе има и други неща, като това да мислите за парите като енергия. Грижете се тази енергия да се движи и да стига до различни места. Т.е. ако имате да харчите пари, харчете ги на повече от 1 място. Ходете в различни магазини. Купувайте си скъпи качествени стоки! Може да са малки, но купувайте скъпи хубави неща. Давайте пари на местата, които харесвате. Давайте повече отколкото е предвидено. Примерно може да дадете бакшиш 20лв. в някое кафене, но пък да се постараете да усетите и запомните какво е да оставяте такива бакшиши. Друг съвет е като цяло да обръщате внимание на хубавите неща около вас и когато видите нещо, което е свързано с това което искате да спрете и да си кажете: "АЗ НАПРАВИХ ТОВА" или "ТОВА Е ТАМ ЗАРАДИ МЕН" и т.н. в смисъл, не за всяко нещо, но ако искате да имате кола Порше и видите Порше на улицата, просто обърнете внимание, че това ПОРШЕ е там заради вибрацията ви, макар и да не е вашето. Радвайте се на тези знаци, защото те СА знаци, че Порше е във вибрацията ви. При мен примерно тези дни ми изникнаха приятели, които искаха да им свърша дизайнерска дейност. Макар, че аз искам да получавам пари за това, аз най-съзнателно отбелязвам, че да имам поръчки за дизайн е част от това което искам, въпреки, че тези не са платени. Т.е. аз съм активирал вибрацията за получаване на клиенти, но не очаквам пари от тях или имам проблем с парите и т.н., но това не изключва факта, че съм привлякъл въможността да извършвам дизайнерска дейност. Просто наблюдавайте активно това което се случва и правете тези вибрационни настройки, докато не получите това което искате. Ще се радвам на дискусия по темата! :D
     



1 коментар:

  1. Здравей :) Много хубави статии, отново се надъхах. Ставам постояненна фенка и читател на блога. Благодаря ти :) Може ли да те помоля за Facebook, ако използваш и публикуваш там също? Успех :)

    ОтговорИзтриване