събота, 27 юли 2013 г.

НАЧАЛО

Росица Симеонова rouzira




     Тъй като в България напоследък  живота стана много труден реших да създам този блог с идеята всички заедно да споделим натрупания си житейски опит през годините и кой до какви изводи е стигнал за да успеем да се справим с проблемите си по някакъв начин. Проблемът с парите го имаме всички, но аз успях с течение на времето да стигна до някои изводи и прости правила, винаги да ми се намират пари в джоба. Когато вярваш в позитивното мислене и следваш мечтите си нещата се случват. Може да звучи като клише, но аз съм се убедила от личен опит, че това е самата истина и реших да споделя някои лични изводи за това как да се справим с предизвикателствата и трудностите, и да живеем  по-добре.


3 коментара:

  1. Роси, съгласна съм с всичко, което си публикувала тук. Аз също прочетох много подобни книги. В момента работя върху себе си и всички тези неща, които обясняваш. Мисля, че имам напредък.

    Поздрави
    Иванка Славкова

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се че си намерила този път, който следвам от години и съм се убедила, че е правилен защото носи успех и щастие. Това е сигугурен признак че е правилен. Пожелавам ти успех и щастие. Каквото и да се случи винаги мисли полужително. Ние заслужаваме да бъдем щастливи и това е верния път според мен.:)))

      Изтриване